Wyszukiwarka kursów
Kurs
950 zł
Dla Słuchaczy Centrum Edukacji
„Pro Civitas” 900 zł

SOCIAL MEDIA BOOST: Podstawy mediów społecznościowych w biznesie

Kielce

SOCIAL MEDIA BOOST: Podstawy mediów społecznościowych w biznesie to szkolenie, dzięki któremu zdobędziesz fundamentalną wiedzę z zakresu budowania wizerunku marki w social mediach. Dwa dni intensywnej nauki już na starcie pozwolą Ci uniknąć błędów popełnianych przez osoby odpowiadające za obsługę profili firmowych. W trakcie szkolenia zdobędziesz wiedzę, którą z powodzeniem wykorzystasz do prowadzenia działań marketingowych w mediach społecznościowych. Zostań certyfikowanym social media boosterem!

Zapisz się na kurs
Tryb nauczania: Dzienny
Czas trwania: 12 h dydaktycznych
Termin kursu: 18.11.2021 - 19.11.2021
Uzyskany dokument: Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem MEN
Certyfikat ukończenia szkolenia

Dla kogo?

Szkolenie SOCIAL MEDIA BOOST: Podstawy mediów społecznościowych w biznesie kierujemy przede wszystkim do właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw, którzy chcą pokazać swoją markę w mediach społecznościowych. Ale nie tylko. To doskonały wiedzowy starter pack dla przyszłego pracownika działu marketingu.

Szkolenie polecamy osobom, które:

  • są właścicielami małych biznesów i chcą samodzielnie prowadzić działania w social mediach,
  • zostały wyznaczone w ramach firmy do tworzenia profili,
  • rozpoczynają pracę w działach marketingu internetowego,
  • chcą zdobyć kwalifikacje z zakresu kreowania wizerunku marki w mediach społecznościowych.

Jak się zapisać?

Kurs ma charakter ogólnodostępny, co oznacza, że każdy może wziąć w nim udział. Nie wymagamy żadnych dodatkowych uprawnień i zezwoleń.

Proces rekrutacji
http://Paweł%20Olszacki%20social%20media%20boost%20podstawy%20mediów%20społecznościowych%20w%20biznesie%20szkolenie%20z%20dofinansowaniem%20kielce%20pro%20civitas

Trener: Paweł Olszacki

Media społecznościowe i marketing to ogromna część mojego życia. Pierwsze doświadczenie w tej branży zacząłem zdobywać już w wieku 15 lat, kiedy świat nie znał pojęć: „social media”, „instastories” czy „polajkuj”. Od blisko dekady tworzę wizerunki marek w mediach społecznościowych. Jestem właścicielem pracowni marketingu lemonday, w ramach której obsługuję klientów z branż: edukacyjnej, beauty oraz gastronomicznej. Współpracuję z organizacjami pozarządowymi, doradzając i wspierając je w prowadzeniu skutecznych działań marketingowych.

Teraz chcę podzielić się z Tobą moją wiedzą i doświadczeniem.

Program szkolenia:

Dzień I

  • Wprowadzenie do mediów społecznościowych (czym są media społecznościowe, media społecznościowe w liczbach, najpopularniejsze platformy społecznościowe, socialowy słownik pojęć).
  • Kto jest na Facebooku? Dane demograficzne użytkowników.
  • Edge rank. Co to jest, jak działa i dlaczego musisz go poznać?
  • Jak poprawnie założyć stronę na Facebooku (jak przygotować zdjęcie profilowe i tło, jak ustawić nazwę użytkownika, jak poprawnie uzupełnić informacje o firmie).
  • Jak opublikować pierwsze treści? Omówienie okna publikacji.
  • Planowanie postów i zapisywanie kopii roboczych.
  • Wyjaśnienie formatów dostępnych na przykładach.
  • Dobry post. Czyli jaki?
  • Jak legalnie organizować konkursy na Facebooku?
  • Budowanie zaangażowania i społeczności wokół marki i produktu.
  • Jak za darmo zwiększać zasięg? Organiczne tipy.
  • Jak zamówić płatną reklamę (cele reklam, targetowanie, tworzenie postu reklamowego).

 

Dzień II

  • Kim są użytkownicy Instagrama w Polsce?
  • Czym jest Instagram? Przedstawienie specyfiki platformy
  • Jak poprawnie założyć profil biznesowy na Instagramie.
  • Jak przygotować dobre bio.
  • Omówienie formatów postów na konkretnych przykładach.
  • Publikacja postu (jakie treści publikować, angażujący tekst, wezwanie do działania – CTA, hashtagi i lokalizacja).
  • Co to jest grid – omówienie na konkretnych przykładach.
  • Najpopularniejsze schematy układów zdjęć.
  • Jak zdobywać zasięgi za darmo?
  • Relacje (co dodawać, sposoby angażowania społeczności)

Co otrzymujesz?

  • Certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje.
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem MEN.
  • Materiały szkoleniowe.

Perspektywy pracy:

  • własna działalność gospodarcza
  • freelancer
  • agencja marketingowa
  • dział marketingu
  • marka osobista
  • agencja digitalowa

Dofinansowanie szkoleń i kursów:

DOFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW URZĘDU PRACY

Dla osób starających się o dofinansowanie szkolenia ze środków Urzędów Pracy informujemy, że kurs może zostać sfinansowany w 100% w ramach szkolenia indywidualnego/bonu szkoleniowego. Pracownicy i ich pracodawcy mogą otrzymać dofinansowanie 80% lub 100% w ramach KFS. Pomagamy w dopełnieniu formalności – skorzystaj z naszego doświadczenia.

DOFINANSOWANIE Z BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH (BUR)

KAŻDY MIKRO, MAŁY, ŚREDNI PRZEDSIĘBIORCA może uzyskać nawet do 80% dofinansowania na usługi rozwojowe związane z podnoszeniem kompetencji i kwalifikacji swoich pracowników, tj. szkoleń, kursów zawodowych, studiów podyplomowych. Wystarczy skorzystać z portalu Baza Usług Rozwojowych i dokonać zapisu na konkretną usługę. Z dofinansowania może skorzystać pracownik oraz pracodawca.